måndag 12 april 2010

Nu sitter jag mest och väntar. Allt är nästan packat och klart och bussen går inte förens om en timme, exakt. Jag förstår fortfarande inte vart jag faktiskt är påväg. Ringde dom förut med några frågor och hon jag pratade med lät hur snäll och rar som helst, så det känns bra i alla fall.
Vi får se lite granna hur det blir med bloggandet där borta. Har lånat ett mobilt internet, men får se om jag använder det. Får se hur mycket dö-tid det kommer bli. Men jag uppdaterar så snart det finns tillfälle igen.
Ska packa ner dom sista sakerna och sedan göra mig redo. Dygnet runt vården, nu kör vi igång!

2 kommentarer:

caroline sa...

Tänker på dej!!!!!
styrka och vämre till dej
kram

caroline sa...

Tänker på dej jätte mycket,
är nyfiken på hur allt går,
hur allt känns nu?
kram