fredag 26 mars 2010

Igår var jag på BUP igen, börjar kännas som mitt andra hem. Jag och psykologen hade ett väldigt jobbigt samtal om hur deppig och nere jag känner mig och om lusten att hitta motivation till att bli frisk mitt i allt. Det är svårt. Det är tungt. Och jag känner mig mest likgiltig.
Idag var det BUP igen, fast denna gången läkarundersökning med blodprov. Hon var jätte söt och snäll läkaren, kändes bra! Hoppas alla prover är okej.
Nu är det helg och jag får inte dricka alkohol (för tabletterna) och gå ut spiknykter lockar mig inte alls. Så det kommer bli en lugn helg, men det känns okej! Jag behöver det, jag är ju så trött. Som Markus Krunegård sjunger "trött som döden, vinterns korta dar är långa i år".

1 kommentar:

Becca sa...

<3 fortsätt kämpa! Det GÅR att bli bättre, att bli frisk! Du måste hitta viljan.

Ja, hon är allt bra fin min granne!

Kram!