onsdag 24 mars 2010

"23/2
Började dagen med storstädning. damma-damsuga-skaka mattor-skura golvet. Så skönt!
Besök på jobbet och bra snack med chefen om hur allt är för tillfället. Dom hade köpt present! Så gulligt av dom! :)
frukost-lunch-mellis-middag idag. Känner mig uppsvullen och hjärnan säger att såhär vill vi inte göra i morgon igen. Vi får se vad viljan säger. Sjukt jobbigt det här kriget i hjärnan hela tiden.
En av mina vänner ringde och dom säger alla samma sak "vad lite du pratar/ vad tyst du är/ du verkar så nere". Jag blir så osäker, jag som tycker jag är som vanligt. Men tydligen lyser det igenom. Men jag har ju inget att berätta! Och jag har svårt att ta in vad andra berättar, har svårt att koncentrera mig. Och det känns som att jag svarar mekaniskt, som att spela upp ett förinspelat band. Jag får ännu mindre lust att prata med folk om dom hela tiden ska påpeka hur tyst jag är..."

1 kommentar:

caroline sa...

har med städat.
Tråkigt men nödvändigt.
Vart i sverige bor du?
är rätt ny på din blogg...